čtvrtek 5. června 2014

Nákupy-sekáč (dub.-květ.)

Ahoj všichni!
A teď mi řekněte,proč nenakupujete v sekáčích?
Dají se tam najít opravdu super kousky,levné a ještě hezké!
A kdo nakupuje,tak určitě se pochlubte.. :)

Probírala jsem si svůj šatník a chtěla jsem ho oživit nějakými krásnými kousky, hlavně na léto.  Zrovna jsem v tu dobu neměla moc peněz,tak jsem vyrazila do sekáčů. Opravdu jsem nečekala,že tam najdu tak krásné věci! No,sami posuďte :)

Kousek č.1 - Tělové šaty Atmosphere,dovezené z Primarku. Původní cena 800,-.
Nyní 150,-. 


Kosuek č.2 - Skater sukně Jane Norman. 85,-.


Kousek č.3 - Černá maxi sukně Papaya 110,-.
 

Kousek č.4 - Tričko NEXT 90,- .
   
 

Kousek č.5 - Mikina Fishbone 80,- .


Kousek č.6 - Košile Atmosphere 70,- .


Kousek č.7 - Svetr (značku nevím,je ustřihlá cedulka) 60,- .
   

Kousek č.8 - Černé šaty Ocean Club 110,-.  
 



Kousek č.9 - Hnědé šaty boohoo.com 180,- .
     

Kousek č.10 - Overal taktéž boohoo.com 110,- .
    

Kousek č.11 - Růžová sukýnka 80,- .


Kousek č.12 - Delší triko 70,- .
    

Kousek č.13 - Černá sukýnka Vero moda 90,- .


Kousek č. 14 - Růžičkové šaty redherring 120,- .
      

Určitě se těšte na outfity,až všechno hezky sladím!
Jsem moc spokojena s tímto nákupem.
Když se chce,jde to i levně!
Doufám že se vám můj článek líbil :)

Ejdry



6 komentářů:

  1. První šaty a sukně jsou naprosto nádherný! =)

    OdpovědětVymazat
  2. První šaty jsou vážně pěkné :) a ještě ty z boohoo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky,ty první byly láska na první pohled :)

    OdpovědětVymazat
  4. No krásné věci! Ty první šaty a všechny sukýnky jsou božské :) I overal se mi moc líbí. Kde se nachází sekáč s takovými skvělými kousky? :)

    OdpovědětVymazat