pondělí 2. června 2014

YZO EMPIRE SHOW


Taky už jste někdo toužil jít na něčí koncert nebo show? Já tedy ano! A taky že jsem se v sobotu večer vydala na YZO (YZO GANG,YZO EMPIRE,420) do asi nejznámějšího klubu u nás ve městě,kam bylo v mém věku (15) fakt vzácnost se dostat,protože tento nejmenovaný klub je pro dospělé,ale jelikož YZO poslouchá hodně lidí v mém věku,tak vstup byl vyjímečně 15+.

 Jelikož moje kamarádka z Prahy žere YZO GANG stejně tak jako já,tak za mnou přijela,protože nikoho v mém okolí kdo by poslouchal YZO neznám a sama jsem jít nechtěla. 

Kolem osmé hodiny nastaly úpravy. Nejhorší ale bylo oblíkání,protože k nám přišla babička a sprdla mě,že na koncert se šortky v žádném případě nehodí a ať se obleču slušně! Po tom co tohle babička řekla,jsem měla asi 5ti minutový záchvat smíchu,protože kdo YZO zná,tak ví,že zrovna oni moc slušní nejsou.
Babičce jsem to musela vysvětlit,ale ta si stále jela svou. Nakonec jsem tedy musela jít v legínách. Takže moje první akce,kde jsem něměla šortky :D.
(Omlouvám se za rozebírání tématu oblečení,ale dámy,vždyť víte jak je pro nás důležité.)
Poté jsme si vyfoukaly vlasy,namalovaly se a šly.
Než jsme klub našly,trvalo nám to asi půlhodiny. Na cestu jsme se musely ptát dvouch kolemjdoucích,kteří nám ale stejně moc neporadili.

Druhý trapas byl,že když jsme konečně našly klubové dveře a vstoupily do nich,tak uvnitř na sedačce sedělo asi 5 krásných kluků. Čekaly jsme že po nás třeba budou chtít občanky a dají nám pásky,ale místo toho nám po delší chvilce trapného ticha a koukání řekli,že vstup je vedle.
 Tak jsme si řekly,že dost bylo trapasů a konečně jsme našly ten správný vchod. Po vkročení jsem nevěděla kam dřív koukat. Všechno bylo krásně osvětlené,nebyl tam jeden parket na paření,ale rovnou dva-hezky oddělené od sebe,místnůstky na posezení,velkej bar a boží kluci.         
Ještě nám zbývaly asi 3 hodiny,než přídou YZO,tak jsme si mezitím s klukama zahráli fotbálek,daly jsme si pomerančovej džusík,vyhrály soutěž,tancovaly,potkávaly známé tváře a okukovaly krasavce :3.

Lehce před půlnocí jsme se přesunuly k hlavnímu podiu,aby jsme mělí dobrá místa a výhled na YZO!
 Celkem nás zklamalo,že měli hodinové spoždění,ale jejich mega show,co předvedli vše omluvila.
Rozbalili to tam fakt luxusně. 


 Super atmoška byla,i ti lidi...Až na jednoho maníka kterej stál vedle mě,poskakoval jak pitomej a vůbec mu nevadilo že nehraje hudba,nebo že jde mimo rytmus a že do mě pořád strká.



Nejvíc jsem se těšila asi na LOGICE,JACKPOTA a LVCAS DOPE.


Byli fakt skvělí,čekat na ně se vyplatilo! (Amatérské video ze show: https://www.youtube.com/watch?v=85-1ls6Pnu4&feature=youtu.be).
Zazněli i moje oblíbený písničky: Sedim vysoko,Oplatky a sušenky,Prcám swag...
Jedinou Růženku vynechali.

Zakončení jsme bohužel nestihly,protože ve 2 už na nás čekalo auto,ale i tak jsme si to moc užily a spokojeně se super zážitkem odjely domů.

Ejdry

5 komentářů:

  1. Když už píšeš nějaký články o svém životě, tak se aspoň nauč gramatiku ;)

    OdpovědětVymazat
  2. už nepiš prosimtě,15-ti letá holčička co tomu vůbec nerozumí a leze na koncerty,,víš proč byl vstup od 15? protože kdyby to dali od 18 tak tam nikdo nedojde bo to poslouchají malý děti co temu nerozumí přesně jako ty :) rozumíš vůbec temu o čem se v textech zpívá? pochybuju.tak příště už nikam nelez , dík

    OdpovědětVymazat
  3. dicliaFmul_gu Tracie Jackson Crack
    wheelscastinghar

    OdpovědětVymazat